Kategorija: Stručna literatura (Ostalo, Knjige, udžbenici, Dokumentarna, stručna literatura) Lokacija: Beograd - ostalo (Srbija, Beograd) Tema: Marketing, PR Format: Novo Dodatne informacije:
Tekst oglasa: <p>Naslov: Primena tehnika multivarijacione analize u marketinškim istraživanjima <br /> Autor(i): Biljana Hroneos Krasavac, Ivana Prica, Lazar Čolić i Marina Petrović <br /> Izdavač: Ekonomski fakultet <br /> Mesto: Beograd <br /> Godina: 2015 <br /> Povez: mek <br /> Strana: 346 <br /> Format: 24 cm <br /> Pismo:Latinica <br /> Stanje knjige: kao novo - nekorišćeno<br /> tel/viber: 063/17-47-258</p> <p>Opis knjige: <br /> Knjiga je nastala iz potrebe da se problematika multivarijacione analize približi domaćem čitaocu, posebno sadašnjim i budućim stručnjacima iz oblasti ekonomije i marketinga. Dok je odlično poznavanje ovih metoda i tehnika odavno postalo neophodno kako u svakodnevnom poslovanju tako i u svim oblicima istraživanja, kod nas još uvek ne postoji kritična masa stručnjaka koji njihovu praktičnu primenu dobro razumeju. <br /> Knjiga Primena tehnika multivarijacione analize u marketinškim istraživanjima na primerima konkretnih istraživanja objašnjava: kada se koji metod koristi i koji su preduslovi da bi se primenio, koji su njegovi osnovni teorijski postulati, kako se donose zaključci i, posebno, kako se konkretni problemi rešavaju primenom tehnika multivarijacione analize u softverskom paketu SPSS.</p> |
Šifra oglasa: 03-400891 Datum postavljanja oglasa: 26.02.2018 Kontakt: Silvan Blue Telefon: 0631747258 |