Primena tehnika multivarijacione analize u marketinškim istraživanjima

Lokacija: Beograd - ostalo (Srbija, Beograd)
Tema: Marketing, PR
Format: Novo

Tekst oglasa

Naslov: Primena tehnika multivarijacione analize u marketinškim istraživanjima 
Autor(i): Biljana Hroneos Krasavac, Ivana Prica, Lazar Čolić i Marina Petrović 
Izdavač: Ekonomski fakultet 
Mesto: Beograd 
Godina: 2015 
Povez: mek 
Strana: 346 
Format: 24 cm 
Pismo:Latinica 
Stanje knjige: kao novo - nekorišćeno
tel/viber: 063/17-47-258

Opis knjige: 
Knjiga je nastala iz potrebe da se problematika multivarijacione analize približi domaćem čitaocu, posebno sadašnjim i budućim stručnjacima iz oblasti ekonomije i marketinga. Dok je odlično poznavanje ovih metoda i tehnika odavno postalo neophodno kako u svakodnevnom poslovanju tako i u svim oblicima istraživanja, kod nas još uvek ne postoji kritična masa stručnjaka koji njihovu praktičnu primenu dobro razumeju. 
Knjiga Primena tehnika multivarijacione analize u marketinškim istraživanjima na primerima konkretnih istraživanja objašnjava: kada se koji metod koristi i koji su preduslovi da bi se primenio, koji su njegovi osnovni teorijski postulati, kako se donose zaključci i, posebno, kako se konkretni problemi rešavaju primenom tehnika multivarijacione analize u softverskom paketu SPSS.

Obnovljen:

Cena: 1.500,00 din