Primena tehnika multivarijacione analize u marketinškim istraživanjima
Lokacija: | Beograd - ostalo (Srbija, Beograd) |
Tema: | Marketing, PR |
Format: | Novo |
Tekst oglasa
Naslov: Primena tehnika multivarijacione analize u marketinškim istraživanjima
Autor(i): Biljana Hroneos Krasavac, Ivana Prica, Lazar Čolić i Marina Petrović
Izdavač: Ekonomski fakultet
Mesto: Beograd
Godina: 2015
Povez: mek
Strana: 346
Format: 24 cm
Pismo:Latinica
Stanje knjige: kao novo - nekorišćeno
tel/viber: 063/17-47-258
Opis knjige:
Knjiga je nastala iz potrebe da se problematika multivarijacione analize približi domaćem čitaocu, posebno sadašnjim i budućim stručnjacima iz oblasti ekonomije i marketinga. Dok je odlično poznavanje ovih metoda i tehnika odavno postalo neophodno kako u svakodnevnom poslovanju tako i u svim oblicima istraživanja, kod nas još uvek ne postoji kritična masa stručnjaka koji njihovu praktičnu primenu dobro razumeju.
Knjiga Primena tehnika multivarijacione analize u marketinškim istraživanjima na primerima konkretnih istraživanja objašnjava: kada se koji metod koristi i koji su preduslovi da bi se primenio, koji su njegovi osnovni teorijski postulati, kako se donose zaključci i, posebno, kako se konkretni problemi rešavaju primenom tehnika multivarijacione analize u softverskom paketu SPSS.